Kerabat diRaja:

Sunday, December 23, 2012

Maid Maiden Sunday Jilid 7 by Kaoru


"Semua tu takder kena-mengena. Cuma... aku rasa lebih baik kita berenggang buat sementara supaya kau tau apa kau nak sebenarnya."

Hubungan Bennett dan Alivia semakin renggang. Walaupun Alivia dah cuba perbetulkan keadaan tapi kali ni Bennett pula tak boleh fokus pada hubungan diorang. Mungkinkah hubungan cinta Bennett dan Alivia bakal berakhir disebabkan kehadiran Chris? Ataupun sekeping tiket kapal terbang dari mama dan papa Alivia jadi punca? "Maid Maiden: Sunday" ni adalah hadiah finale Kaoru buat peminat kat luar sana!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: