Kerabat diRaja:

Monday, November 12, 2012

Lee Chong Wei Kahwin

Pertama sekali tahniah diucapkan pada Dato’ Lee Chong Wei sebab juara terbuka Denmark baru2 ni. Lee Chong wei baru2 ni dengar cerita  akan menamatkan zaman bujangnya tak lama lagi,, dan aku tengok dekat media massa mengatakan akan kahwin Mew Choo pada 9 november dan 10 november 2012 di KLCC,Pusat Konvensyen Kuala Lumpur.


dalam akhbar Harian Metro dan The Star, jaguh berusia 30 tahun itu berkata dia akan memastikan segala-galanya berjalan lancar untuk menghasilkan majlis perkahwinan impian, iaitu idaman bakal isterinya, Mew Choo.”Ia adalah impian setiap wanita untuk mempunyai perkahwinan yang terbaik, dan saya tahu bagaimana ianya penting untuk Mew Choo. Saya mahu membuat dia bahagia. Saya ingin melakukan kejutan kepadanya dengan sesuatu yang istimewa.”Lagipun, dia telah menunggu selama 11 tahun. tiba masanya untuk memastikan Mew Choo mempunyai perkahwinan yang tidak boleh dilupakan.oleh itu saya mahu menggunakan semua tenaga saya bagi persiapan perkahwinan saya sekarang, ” katanya yang baru menyambut ulang tahun kelahiranya ke-30, baru2 ini.

Majlis kahwin Lee chong Wei ni yang dikatakan akan berlangsung selama 2 malam berturut-turut itu akan dihadiri tetamu kehormat macam Yang di-Pertuan Agong, menteri2 dan tokoh perniagaan dengan anggaran 1,000 tetamu untuk malam pertama.Sementara malam kedua adalah majlis untuk ahli keluarga dan rakan yang membabitkan 1,500 tetamu serta 500 krew..
aku rasa memang wedding of the year 2012 la lee chong wei kahwin ni nanti.. Tahniah LCW.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: