Kerabat diRaja:

Sunday, October 30, 2011

Virus ohh virus!

Assalamualaikum u alls!

"Mama mama mama, tolong lah aku yang sedang bingung, bingung memikirkan virus cinta, yang sedang tercipta~" Haha.. Ni lagu endon apa entah, aku lupa tajuk dia! Okay wtv~ Aku nak bagi tau korang yang lappy aku dah mampus di baham virus..

Sedih!

Aku adalah orang malang yang terkena virus kat FB.. Ceritanya begini, time tu aku tengah syok on9.. Tetiba ada sorang jenglot (bukan nama sebenar) IM aku.. Dia

"Hi"

aku, so aku pun

"Hi"

lah dia balik.. Selang beberapa saat jenglot tu

"Hi"

aku lagi, aku pun pelik laa.. So aku saja nak menyial (kononnya), aku

"Hi"

lah lagi.. Lepas tu jenglot tu sanyap seperti hilang kata (cehh konon BM A+ :P ), aku pun buat tak tau jelah..

Tak lama lepas tu dia bagi aku link apa entah.. Aku yang gatal tangan dan ingin tahu ni tekan lah link tu.. Then muncul kat Utube (youtube).. Aku tengok ada video tulis nama aku "Nazrul Lurzan bla bla bla" (aku tak ingat) tapi tak boleh tengok, kena upgrade adobe flash player.. So aku pun download la bendalah tu.. Dah habis download aku tekan lah.. Tapi tak boleh buka..

Tetiba anti virus aku muncul kat tepi, aku pun "alamak ada virus!" Aku terus tekan "kill", tetiba lappy aku terus shutdown.. Aku pun dah gelabah, badan pon dah berpeluh jantan.. lepas tu lappy aku restart balik.. Tapi aku dah pelik tengok entah apa yang muncul.. lepas habis dia loading semua tu keluarlah kat Desktop, tapi dah tak sama macam sebelumnya.. Aku ni konon pandai sangat godam lah benda tu, bukan bertambah elok, lagi jahanam adalah!

"Sedih!"

Tapi tak apalah.. Esok lusa aku hantar lah repair.. bukan susah pon.. HAHA.. Walaupun lappy rosak tapi aku tetap boleh on9.. ni aku update blog guna my baby fon ^^ 


p/s: berhati-hati ye korang, jangan sampai terkena~ Wakenabeb! X)
btw kalau suka, sukalah! tak suka tak apa.. ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: