Kerabat diRaja:

Sunday, October 23, 2011

Mata Hati U!

Assalamualaikum u alls!





Tak faham? tak faham tak apa, cubalah fikir maksud ketiga-tiga gambar kat atas tu.. kalau susah sangat tanya je kat adik korang.. haha.. :D
Hanya tiga kata saja tapi cukup besar maksudnya.. :) (Macam lirik lagu "Tiga Kata-KRU" pun ada XD) Rajin-rajin lah cakap ayat ni kat orang yang anda sayang, sebelum terlambat.. Jangan menyesal kalau terlambat! Tak perlu bayar pun kalau nak cakap..Tak susahpun, just cakap

"I LOVE U"

p/s: Nak cakap kat Gelifriend or buayafriend boleh je kan??, tapi kenapa nak cakap kat parents or family susah sangt?? Sayang family dulu before sayang orang lain (Y) ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: