Kerabat diRaja:

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya!


Assalamualaikum friends. :)
Setelah setahun menghilang,Hari Raya Aidil Fitri menjelma kembali..

Saya Nazrul Lurzan dengan rasa bangganya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada kepada semua friends ,

Maafkan la segala kesilapan yang pernah aku lakukan seperti terngumpat ,terpukul,terhina,terkutuk ,tersilap kata ,tercarut dll. Harap korang maafkan la aku dari hujung rambut hingga hujung kaki yee..0-0 la yer.. :) Kalau makan kuih raya ketupak lemang ingat ingat la aku ni :P

Duit raya kalau boleh syer syer la.. Hahha.
Btw jangan main mercun tau bahaya.. Tak pasal pasal aku jumpa korang dah cacat dah.. Apa apa pun take care time raya ni.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: