Kerabat diRaja:

Saturday, July 9, 2011

Tolong! Awek Aku Pontianak

Time aku tengah syok layan angrybird, tetiba fon aku bunyi.. sape plak lah yang kacau ni... rupanya HON LEI YEE... 

    Aku: Hai HOn.....  kenapa????
    Hon: Jom kluar nak.... i bosan la duk uma... tengok wayang nak???
    Aku: ok...! IOI 1.30...

Sampai je IOI ktorang terus nak makan... mcd? bosan! kfc? geli plak.. nak x nak kitorang mkn kat T.G.I Friday... memang best...!  Ada class.. =)
Lepas makan ktorang terus gi wayang.. tapi tak tau tengok apa...

    Aku: nak tengok apa??
    Hon: skali lagi <ll nak...
    Aku: pliss la Hon.. jiwang nye U ni... 

bincang punya bincang..

    Aku: awek aku puntinak nak???
    Hon: Haaaa?? I takot la..
    Aku: alahhh... boleh la..... =]

akhirnya aku menang..kitorang pon tngok Awek Aku Puntianak.. haha..
mula-mula crita tu memang mcm loser gila.. gila babi boring! nak ikut hati nak kluar je.. meluat nak tengok... haha..  dah tengah2 crita baru best sikit.. sampai la ending best...! Walupun crita tu x seberapa nk gempak.. tp ending dia ok lah... hahah =P ..1 sampai 10.. aku bagi 4 jer... crita tu banyak yang boring dari klaka...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: