Kerabat diRaja:

Friday, November 26, 2010

TIME TO SPM!!

Macam tak caye je yg aq tngah spm.. Dulu aq asek dngar je orang len spm.. Tp skrang gliran aq.. Macam2 prasaan yg aq rse.. Gemuruh, exctd, tkot, n mcm2 lg lh.. Smua org kte spm 2 pnting.. Tp aq x tau lg sejauh mana kepntingn nya.. Mybe 1day aq akn rse bnda tu.. Yg pnting skarang aq just buat yg trbaek n termampu.. Sebenarnya aq x bersediapun nk mnghdapi spm ni.. Tp aq yakin yg aq psti boleh buat.. Bila time spm ni la mcm2 dugaan yg menimpa.. Sakit kepala lh, anak buah memekak lh, parents suruh tu suruh ni lh, n time ni jgak bnyk cte menarik kt tv tu.. Aku ni jenis yg ske tngok tv.. Hmm.. Wlau ape pun aq tetap sbar dngan smua tu.. Mybe tuhan nk tngok sejauh mana kesbaran aq.. Aq just berdoa kt tuhan supaya aq akn dpt result yg cemerlang.. Kepada anda yg sma2 mnduduki spm taun ini, smoga berjaya ok..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: