Kerabat diRaja:

Saturday, September 11, 2010

Ketawa penawar Duka

Dalam kelas matematik,Shamsul di suruh berdiri kerana tidak membuat latihan dipapan hitam..

Guru: Shamsul, kenapa kamu tak buat ??
Shamsul: Tak ada pensil, cikgu..

Guru: (dengan muka merah berkata) Ni yang buat saya marah ni. Hafiz tak ada pensil, Asmawi tak ada pensil, Saleh tak ada pensil.Boleh je buat latihan saya. Apa nak jadi dengan kamu ni, hah?? Sudah, mulai hari ini saya tak mahu lagi dengar orang ni tak ada pensil, orang tu tak ada pensil, yang sana tak ada pensil...faham??

Shamsul: Err.. tak berapa faham. Sebenarnya apa yang jadi ngan pensil-pensil tu cikgu??



p/s: jangan jadi bodoh macam si Shamsul ni..tak tahu la apa yang dia fikir. lagi satu jangan suka sangat bagi alasan,kadang-kadang alasan yang anda beri itu akan menjerat dan mengenakan anda semula..
so renung-renung kan lah.. ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: