Kerabat diRaja:

Saturday, September 11, 2010

cinta hingga akhir hayat..





Hai..Saya Sasha.. yang sebelah saya tu Hafiz..
Kami berdua sentiasa bersama..




Suka dan Duka..
Banyak memory yang kami lalui bersama..



Kami berdua dah berjanji untuk 
bersama hingga akhir hayat..



Satu hari dia seperti menghilang..
Saya call dia tapi fon dia off..
 

Lama saya tunggu dia..
Tapi dia tak muncul pon..
 

Suatu hari saya pergi shopping ....
saya seperti melihat dia....

Tapi...
Dengan perempuan lain..


                                                Bersambung....




p/s:adakah apa yang sasha nampak itu betul..??
adakah hafiz curang dengan dia..?
semuanya akan terjawab dalam sambuangan akan datang.. ^^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: