Kerabat diRaja:

Monday, October 18, 2010

cinta hingga akhir hayat 2..


Saya sedih sangat...
Tak tau nak cakap macam mana..

Sampai sekarang saya masih simpan  lagi liontin yang dia hadiah kan
kat saya dulu...

Tapi saya mungkin tak perlukannya lagi..
Sebab dia pun tak perlukan saya..
 

Seminggu lepas tu..
datang sorang perempuan..
Perempuan tu lah yang saya nampak
dengan dia ari tu....
Saya terkejut sangat bila tengok dia pakai liontin
yang saya buang...
 

Baru lah saya tau yang Lili ni adik dia..
Lili datang sebab nak bagi balik liontin tu..
dan dia datang
 nak bagi tau something..

Lili kata selama kami tak jumpa dia dekat hospital..
dia kena barah otak..
terok sangat..
Lili bagi tau yang dia ada datang jumpa saya malam tu..
saya tak tau pulak..
jadi saya tanyak Lili..
"mana hafiz?"

Kalau lah saya sabar sikit je lagi..
mesti saya dapat jumpa dia buat kali terakhir..
Cinta dia dengan saya memang sampai akhir hayat..
"saya sayang awak sangat-sangat Hafiz,
untuk selamanya.."
 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bendahari Diraja:

Pengunjung Dari Kerajaan Lain: